lördag 30 november 2013

Rösta på mig!

Såg att klapparkatten Sören Fernström tävlar med en bild på Royal Canins webbsida. Många röster har han fått och ligger på plats nummer 6. Det är bra jobbat Sören, håller tassarna för dig! Jag kände igen Kjelle Bus på någon av bilderna också och det finns säkert fler kändisar där. *kurr*
Matte tyckte att jag skulle vara med där också och hon envisades så jag jamade väl till slut att hon fick väl göra det då. Om man lyckas skrapa ihop lika många röster som Sören har så kan man vinna mat i ett år från Kungliga Kaninen. Maja och jag äter ju annan specialmat som matte och husse köper hos vettisarna så om jag vinner någonting så kommer jag att skänka bort den vinsten till Djurskyddet Bill och Bull där Maja kommer ifrån. Så rösta på mig!
Min bild har nummer 3864 och du hittar den här http://royalcanin.se/kattensdag/fototavling/?pid=3864

10 kommentarer:

  1. Ska genast tassa dit och rösta på dig !
    Tassklappar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och jamar! Självklart röstade jag på dig också när jag såg ditt snygga foto.
      Lycka till!

      Radera
  2. Vi har också tassat in och röstat
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  3. Vi har röstat på dig, finaste Kolfart! Går det att rösta flera gånger, eller är det bara en röst?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad snälla ni är *kurr*! Jo, det går att rösta en gång varje dag.
      NosGos

      Radera
    2. Då så har vi röstat igen :)

      Radera